Problemy se stabilitou PC

Radek Vybiral Radek.Vybiral at vsb.cz
Thu Mar 9 15:03:04 CET 1995

On Thu, 9 Mar 1995 14:38:44 MET-2DST,
Jaroslav Biolek  <biolek at ro.vutbr.cz> wrote:

>Vazeni kolegove,
>obracim se na Vas s timto problemem nedavno  se muj pritel stal vlastnikem
>noveho PC . Sestava je nasledujici:
> - CPU AMD DX2/80 MHz
> - board SOYO 486DX2  PCI 256kB cache L2
> - video VGA PCI 1MB  ALI- 2301b
> - Controller  IDE PCI bez portu napojeny na porty COMBI ISA radice
>(alespon tak mi to bylo receno,je pochopitelne, ze jsem si to sam
>doma neoveroval)
>  s temito drivery : pro radic quick cmd
>                                pro vga pod WfW Avance Logic
> A s touto konfiguraci mam tyto problemy:
> [...]
Neco podobneho jsem take uz zazil, i kdyz ne na vlastni kuzi.
1.AMD DX280 to asi neni, sam ho vlastnim k plne spokojenosti.
2.Deska by mela nejvetsi problemy s procesorem, ale kdyz to jsou WfW tak to
bude jinde.
3. Myslim si, ze vsechny problemy jsou zpusobeny spatnymi drivery
na videokartu. Nevim ale jestli existuji nejake nove ci opravene.

Lepe poradit nedovedu :-(.

        Radek Vybiral
E-mail: Radek.Vybiral at vsb.cz