Obrazky s klikou

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Thu Mar 9 16:46:26 CET 1995

Zdarvim vsechny vespolek,

posledni dobou se mne nezavisle nekolik lidi zeptalo, jakym zpusobem se
realizuji citlive obrazky ve WWW. Abych predesel pripadnym dalsim dotazum,
vytvoril jsem jakysi kratky textik (4 stranky), obsahujici kucharku "Jak
na obrazky s klikou (clickable images)". Znalci necht od toho necekaji
zazraky, nicmene dle zminenych dotazu soude by se text mohl nekomu hodit.
Je k nalezeni na URL

   ftp://ftp.vslib.cz/pub/liane/documents.cz/click-img.ps

(PostScript; k dispozici je i DVI pod nazvem click-img.dvi). Text se tyka
HTTP demona z CERNu pro Un*x. Snad to nekomu bude k uzitku. Pripominky,
namety & spol. samozrejme vitam.

Preji vsem prijemne sitovani

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-329-374           Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-27397             Czech Republic