Hambate obrazky (was Re: Obrazky s klikou)

BRDECKA BRDECKA at dekan.sjf.stuba.sk
Mon Mar 13 14:45:52 CET 1995

<O> Nevim, na zaklade jakych kriterii jsme byli zarazeni do vyse zmineneho
<O> seznamu. Obrazky, vyvesene v /pub/jpeg/girls (/pub/gif/girls uz je prazdny
<O> - vse jsme prevedli do JPEG), jsou po siti celkem bezne dosazitelne.
<O> Povetsinou se jedna o divciny v plavkach, kterezto fotografie bych ja
<O> sotva oznacil za "eroticke". V kazdem Blesku najdete ostrejsi.
<O>
<O> Rozhodne neni nasim cilem poskytovat eroticky material - takovou vec
<O> povazujeme na akademicke pude za krajne nevhodnou. Dnes jsme kritickym
<O> okem prehledli vse, co nas archiv nabizi, a dospeli k zaveru, ze zadny z
<O> obrazku neni kategorie "nevhodne pro mladez do XXX let" (XXX >= 6) a
<O> vsechny jsme je tudiz v archivu ponechali.
<O>
<O> Preji vsem prijemne sitovani a pestre zazitky se servery nekterych
<O> nejmenovanych casopisu  :-D

Inak nemam nic proti takymto obrazkom a dokonca by mohli byt aj
ostrejsie. Ak si niekto mysli, ze su nevhodne, nemusi si ich
stahovat. Nie?? :-)
R.
                           |          Rudolf Brdecka          |
                           |        Strojnicka fakulta        |