Hambate obrazky (was Re: Obrazky s klikou)

Ales Vylam lvt ales at law.muni.cz
Mon Mar 13 15:48:42 CET 1995

> <O> Nevim, na zaklade jakych kriterii jsme byli zarazeni do vyse zmineneho
> <O> seznamu. Obrazky, vyvesene v /pub/jpeg/girls (/pub/gif/girls uz je prazdny
> <O> - vse jsme prevedli do JPEG), jsou po siti celkem bezne dosazitelne.
> <O> Povetsinou se jedna o divciny v plavkach, kterezto fotografie bych ja
> <O> sotva oznacil za "eroticke". V kazdem Blesku najdete ostrejsi.
> <O>
> <O> Rozhodne neni nasim cilem poskytovat eroticky material - takovou vec
> <O> povazujeme na akademicke pude za krajne nevhodnou. Dnes jsme kritickym
> [...]
vidis i ve skupine znaji jpeg
nebudu sam kdo bude zhanet prekladac, ja uz ho nepotrebuji,
kamos mi poslal adekvatni nahradu v pcx.
nastesti nic tak duleziteho jak potrebuji v konferencich :-)

Zdarec ales

P.S.

Dnes jsem byl zesmesnovan v pravu obcanskem, neb jsem byl
jediny koho kantor znal a prilis jsem nebyl pripravn.
Kamoska rikala ze to byl dobry kabaret.
Tak nevim jake je pravo

Ales