Znackova PC (was: Problemy se stabilitou PC)

Petr Hruby Petr.Hruby at mzcr.cz
Mon Mar 13 15:59:48 CET 1995

>                                                                 ^^^^^
>                                                              hmmmmm.
>                                                        no comment.

Byl bych rad, kdyby nekdo mohl napsat nejake vlastni zkusenosti s
provozem znackovych pocitacu. Zajimalo by mne zda jsou opravdu
spolehlivejsi nez noname.
Za sebe mohu rici, ze uprednostnuji spise noname od firmy, ktera
poskytuje kvalitni servisni zazemi.

Petr Hruby

--
Ministerstvo zdravotnictvi CR               Petr Hruby
Palackeho nam. 4                            e-mail: Petr.Hruby at mzcr.cz