Znackova PC (was: Problemy se stabilitou PC)

Jaroslav Biolek biolek at ro.vutbr.cz
Mon Mar 13 16:43:07 CET 1995

>                                                                 ^^^^^
>                                                              hmmmmm.
>                                                        no comment.

Byl bych rad, kdyby nekdo mohl napsat nejake vlastni zkusenosti s
provozem znackovych pocitacu. Zajimalo by mne zda jsou opravdu
spolehlivejsi nez noname.
Za sebe mohu rici, ze uprednostnuji spise noname od firmy, ktera
poskytuje kvalitni servisni zazemi.

Na skole jsem mel v casove rade k dispozici celkem tri pocitace

1. Noname - uvnitr kazdy pes jina ves, s konfiguraci mensi potize, ale nakonec
vse OK, asi pul roku (pri dokoncovani diplomek) jel nepretrizite narocne
numricke vypocty MKP. Hard disk se skutecne nezastavil a programy (TPS10 i
ANSYS) nepretrzite swapovaly
2. ES COM po mesici prvni porucha, pak po tydnu vymena MB, a pak graficke karty
3. AST Bravo LC 4/33 - soucasny, provedeni je super, ale jiz byl 2 krat opravovan
- spatne zasunuty procesor
- oprava radice
Ovsem ceny dalsich dilu do nej jsou vskutku zajimave, ramecek pro druhy disk stal
150 Kc bez DPH a je to sprosty jednou ohnuty plech se 6 dirama. Kdybych vedel kolik bude
stat tak jsem ho ohnul doma v garazi......O te doby jiz do nej nic neobjednavam.
Pres to vsechno ten posledni mam nejradsi.

Zdravim

					J. B.
ing. Jaroslav Biolek
Technical University of Brno
Kounicova 67a                             tel. : 42  5  41211318
601 90  Brno                                 fax : 42  5  41235370
Czech Republic - Europe              E-mail : biolek at ro.vutbr.cz