Znackova PC (was: Problemy se stabilitou PC)

Petr Simek petrsi at entu.cas.cz
Mon Mar 13 17:09:10 CET 1995

> Byl bych rad, kdyby nekdo mohl napsat nejake vlastni zkusenosti s
> provozem znackovych pocitacu. Zajimalo by mne zda jsou opravdu
> spolehlivejsi nez noname.
> Za sebe mohu rici, ze uprednostnuji spise noname od firmy, ktera
> poskytuje kvalitni servisni zazemi.
>
> Na skole jsem mel v casove rade k dispozici celkem tri pocitace
>
> 1. Noname - uvnitr kazdy pes jina ves, s konfiguraci mensi potize, ale nakonec
> vse OK, asi pul roku (pri dokoncovani diplomek) jel nepretrizite narocne
> numricke vypocty MKP. Hard disk se skutecne nezastavil a programy (TPS10 i
> [...]
Mel bych priklad - instalace WordPerfect 6.0 - nejprve na stroj DTK (teda
DTK byla asi jen ta bedna) - WP pri instalaci najednou zacal blikat okynkama
a to bylo vsechno (skoncil na prvni diskete).

- napadlo mne vadn0 instalacky nebo vadny pocitac

druha instalace - taky DTK jina konfigurace - WP delal to same

- napadlo mne vadne instalacky a odeslali jsme je zpet

po tydnu telefonat - co si vymyslime diskety jsou dobre a poslali nam je zpet.

treti instalace - HP Vectra VL(a nejake cislo) - NO PROBLEM -

Takze neco na tom asi je.

S pozdravem
                 Petr Simek