Problemy se stabilitou PC

Jan Korycan john at fpf.slu.cz
Mon Mar 13 17:16:41 CET 1995

On Mon, 13 Mar 1995, Ing. Jiri Kuchta wrote:

>                                                                 ^^^^^
>                                                              hmmmmm.
>                                                        no comment.

Kdyz jsem asi pred dvema roky delal trochu i do zeleza, tak jsem se mimo jine
dostal do styku i s Acery a v te dobe to byla skutecne spolehliva technika.
Pokud vite o nejakych skutecnych problemech s nimi, byl bych rad, kdyby jste
mi mohl mailnout (radeji na soukromou adresu, at tim nezatezujeme konferenci)
Diky
					Jan Korycan

BTW: na Acerech jede Prazske zastoupeni Johnson & Johnson a jsou s nimi
navysost spokojeni. (my jsme je tam dodavali :-))