Znackova PC (was: Problemy se stabilitou PC)

Jan Korycan john at fpf.slu.cz
Mon Mar 13 17:21:45 CET 1995

On Mon, 13 Mar 1995, Petr Hruby wrote:

> Byl bych rad, kdyby nekdo mohl napsat nejake vlastni zkusenosti s
> provozem znackovych pocitacu. Zajimalo by mne zda jsou opravdu
> spolehlivejsi nez noname.

Podle mych zkusenosti vetsinou spolehlivejsi jsou, ale obcas se i znacka
docela nepekne utne, a pak zalezi na tom jak rychle a kvalitne se toto
utnuti snazi napravit servisni oddeleni.

Jinak spolehlivost je jedna vec, ale zkuste na HP NetServer LC nainstalovat
Linux. Ono to nejak nejde. Zatimco na vetsine nonames se mi to povedlo.

							Jan Korycan