Znackova PC (was: Problemy se stabilitou PC)

Ing. Jiri Kuchta KUCHTA at dean.fee.vutbr.cz
Mon Mar 13 17:22:35 CET 1995

JK> Byl bych rad, kdyby nekdo mohl napsat nejake vlastni zkusenosti s
JK> provozem znackovych pocitacu. Zajimalo by mne zda jsou opravdu
JK> spolehlivejsi nez noname.
JK> Za sebe mohu rici, ze uprednostnuji spise noname od firmy, ktera
JK> poskytuje kvalitni servisni zazemi.

Ja taky. Jeste bych pripojil: na kterou jsou reference, ze pouziva
spolehlive zbozi (predevsim mb). Upgadovat procesor nebo opravit
sitovy vypinac na no-name masine dokaze kdekdo (ja taky), ale totez
na znackove je neresitelny problem. Snad jeste starsi IBM - ty, ktere
byly "IBM compatible" :-). A ty Acer - nechci tu firmu pomlouvat,
nicmene
ze tri co tu mam uz vyhorely dva sitove zdroje (sikovny technik
umistil soucastky normalniho zdroje do jejich krabicky a uz to zase
funguje). Pak tu mam pod palcem jedno AST Bravo SX/20. Melo to byt
nachystane na vymenne desticky s procesorem pro upgarde. Samozrejme
nejsou. Ha ha ha. Ani ten mb nejde vumenit bez dalsiho zvlastniho
usili.----
|Ing. Jiri Kuchta                                                  |
|Technical University of Brno                                      |
|Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
|Department of Computer Science and Engineering                    |
|Bozetechova 2; CZ-61266 Brno                                      |