Znackova PC (was: Problemy se stabilitou PC)

Radim Bartos rbartos at cs.du.edu
Mon Mar 13 22:08:14 CET 1995

> Byl bych rad, kdyby nekdo mohl napsat nejake vlastni zkusenosti s
> provozem znackovych pocitacu. Zajimalo by mne zda jsou opravdu
> spolehlivejsi nez noname.
> Za sebe mohu rici, ze uprednostnuji spise noname od firmy, ktera
> poskytuje kvalitni servisni zazemi.
>
> Petr Hruby

Mam na starosti asi 35 PC, z toho je 7 noname a zbytek je IBM a Dell.
Prumerne instalace (HW, SW an sit) jednoho znackoveho pocitace trva tak hodinu,
instalace nonamu tak 3 vcetne par telefonatu na tech. support.
Za provozu 7 nonamu generuje 50% problemu. Mozna je to tim, ze mame zvlastni
stesi na jedne strane a smulu na druhe...

Verte nebo ne, ale velci vyrobci PC skutecne vyrabeji sve MB a to ve
velkych serich. A uprime receno, ja verim, ze rizeni kvality vyroby
je na vyssi urovni u IBM nez u Ho-Ci-Min a synove nekde na Tajwanu.
Pokud pouzivaji cizi komponenty, tak je alespon testuji.
Jedinym problemem je asi kompatibilita PC od nekterych velkych
firem (HP, Compaq), ale i tady veci rychle meni k lepsimu.

--

Radim <rbartos at cs.du.edu>