Znackova PC (was: Problemy se stabilitou PC)

Ing. Prikryl Jan dokt k336 prikryl at sun.felk.cvut.cz
Mon Mar 13 19:15:33 CET 1995

> Ovsem ceny dalsich dilu do nej jsou vskutku zajimave, ramecek pro
> druhy disk stal 150 Kc bez DPH a je to sprosty jednou ohnuty plech
> se 6 dirama. Kdybych vedel kolik bude stat tak jsem ho ohnul doma
> v garazi......O te doby jiz do nej nic neobjednavam.

Hehe ... pokud jednou nekdo budete shanet nahradni ramecky do SGI
Indigo^2, tak vezte, ze suple na pripojeni interniho 3.5" HDD (vice
ohnutych plechu, dokonce jakasi paka a pero, dva konektory a kabel)
mi bylo nabidnuto za cenu jemne pod 12000,- Kc. Bez dane.

Jinak nevim, jestli je treba delat rodil znacka-neznacka krome
cenoveho. Obavam se, ze az na nejake vyjimky typu Compaq, HP, je vse
vevnitr z uplne stejnych zdroju. Navic u PC s sebou znackovost
stroje (zazito u HP a Olivetti) obcas prinasi jiste odchylky v
chovani hardware. A se spolehlivosti to nebyva az takova slava.
Nicmene stavet computer na kolene se take nevyplati. Takze osobne
bych vzdycky volil nejakeho solidniho mistniho dodavatele a
renomovane vyrobce bych prenechal bankam a jim podobnym odberatelum.

Zdravi

-- Honza Prikryl

  Jan Prikryl
  postgraduate student
  graphics group sysadmin             E-mail:
  Department of Computer Science         <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
  CTU Prague, Czech Republic