Simtel

Vlastimil Cudek cud20um at fpf.slu.cz
Thu Mar 16 02:38:11 CET 1995

On Tue, 14 Mar 1995, Ing. Jiri Kuchta wrote:

> Pokud vim, tak s mil se u z asi pred rokem rozloucili (nebo spise mil
> s nimi). Originalni server by podle jejich udaju nemel byt pristupny.----

	Ano to souhlasi, ten neni pristupny uz vice jak rok.
 Momentalne je nejlepsi oak.oakland.edu (141.210.10.117).
	Ale i tak je dosti vyuzivany, takze Vam preji dobrou kavu a pevne
nervy pri spojeni ve vsedni dny.

> [...]
> |Technical University of Brno                                      |
> |Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
> |Department of Computer Science and Engineering                    |
> |Bozetechova 2; CZ-61266 Brno                                      |
> +------------------------------------------------------------------+
> |tel: +42-5-7275-222           E-mail:  kuchta at fee.vutbr.cz        |
> |     +42-5-43167-322                                              |
> |fax: +42-5-41211141           Fido:    2:421/13.7                 |

						Vlasta
  |  Vlastimil.Cudek at fpf.slu.cz                	           |
  |   Student and System admin.   Silesian university      |
  |                               Opava, Czech rep.        |
  | Home address   : Vlastimil Cudek                       |
  |                   Na hrazi 1730                        |
  |                   Hranice 753 01                       |
  |                   Czech republic                       |