Problemy se stabilitou PC

Jan Korycan john at fpf.slu.cz
Thu Mar 16 03:47:04 CET 1995

On Tue, 14 Mar 1995, Martin Krejci wrote:

> Ja to docela rad ctu. Mne tady neco podobneho dela DELL. Tuhne pri
> psani ve WinText602.

  Gates' shits (Windows) a Soft602 dohromady - to by se snad kouslo i na
  referencni MS masine (tj. v soucasne dobe myslim Compaq).

							Jan Korycan

                        | Jan KORYCAN                                       |
                        | Slezska univerzita v Opave, CR                    |
                        | E-majl: John at fpf.slu.cz      tel.: 0653 - 454 262 |
                        | home  : Pod Cvilinem H/43    tel.: 0652 - 3639    |
                        |         794 01  Krnov                             |