Hambate obrazky (was Re: Obrazky s klikou)

BRDECKA BRDECKA at dekan.sjf.stuba.sk
Thu Mar 16 10:28:07 CET 1995

<R> > > > Inak nemam nic proti takymto obrazkom a dokonca by mohli byt aj
<R> > > > ostrejsie.
<R> > > > Ak si niekto mysli, ze su nevhodne, nemusi si ich stahovat. Nie??
<R> > >   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
<R> > > > :-)
<R> > >
<R> > > Tento princip neni ve vetsine statu Evropy jiz padesat let uznavan.
<R> > > Je totiz zakazano propagovat fasismus nezavisle na tom, ze "kdo
<R> > > nechce nemusi to poslouchat".
<R> ....
<R> > > (Tento komentar je obecny, dotycne obrazky jsem nevidel, ale
<R> > > predpokladam, ze by se mi libily.)
<R> >
<R> > :-)))))))))))))
<R> >                            |          Rudolf Brdecka          |
<R>
<R> ... no ja bych se tomu zase tak moc nesmal.
<R> Vasniva diskuse na toto tema probehla v nevimjake skupine minuly rok.
<R> Jde o to, ze podle zakona je jaksi nekompatibilni pornografie a mladez.
<R> Tj. spojeni (Inet+porno) je neslucitelne s (Inet+mladez).
<R> A ted jde o to, co je pro nas dulezitejsi - zda dame prednost pornu
<R> a zamezime na Inet pristup mladym do 18 let anebo naopak.
<R> Ja sam bych hlasoval pro tu druhou variantu.
<R>
<R> Petr Herman

Vazeni, ja netvrdim, ze by to malo byt porno! To v ziadnom
pripade! Len si treba uvedomit, ze hranica medzi "nepripustnymi
obrazkami..." a "nevinnymi fotografiami" sa casom ale aj vekom,
pohlavim, vyznanim... meni!!
Co moze byt pre jedneho NORMALNE, pre druheho je
NEMORALNE. A to treba uvedimit. (Stale sa vsak bavime mimo
porna.)

                           |          Rudolf Brdecka          |
                           |        Strojnicka fakulta        |
                           |  SLOVENSKA TECHNICKA UNIVERZITA  |