Hambate obrazky (was Re: Obrazky s klikou)

Ales Cepek CEPEK at ACI.CVUT.CZ
Thu Mar 16 10:33:32 CET 1995

On Thu, 16 Mar 1995 09:59:06 MET-2DST Petr Herman said:

>... no ja bych se tomu zase tak moc nesmal.
>Vasniva diskuse na toto tema probehla v nevimjake skupine minuly rok.
>Jde o to, ze podle zakona je jaksi nekompatibilni pornografie a mladez.
>Tj. spojeni (Inet+porno) je neslucitelne s (Inet+mladez).
>A ted jde o to, co je pro nas dulezitejsi - zda dame prednost pornu
>a zamezime na Inet pristup mladym do 18 let anebo naopak.
>Ja sam bych hlasoval pro tu druhou variantu.
>
>Petr Herman

Tohle jsou velmi slozite otazky. Myslim, ze predevsim je treba nebyt
"papezstejsi nez papez" --- necitim, ze by pornografie hrozila ovladnout
Internet. Jen tak pro srovnani: pred par dny jsem pri navratu z fakulty
nasel sve dve deti (10+13) sledovat  na Nove v 20:00 komedii s E.Murphym,
ktera zacinala pseudonaturalni rycnou soulozi. Za teto situace se mi
problemy spojene s pornografii v Internetu jevi zcela podruzne.

Ales Cepek