Hambate obrazky (was Re: Obrazky s klikou)

NOVOTNY at ftknw.upol.cz NOVOTNY at ftknw.upol.cz
Thu Mar 16 16:03:35 CET 1995

Inetu

> Diky, utopisto Mike.
> Ja tu vidim jeste 3.reseni: nechat se konfrontovat s tou tvrdou
realitou
> a pokusit se v ni cestne obstat. Tj. na tu konfrontaci se predem
pripravit
> a necekat, kdyz mi saha bahno teprve po kotniky, az v tom budeme
vsichni
> az po usi
>     Petr H.

  Dovolim si prispet take svoji trochu do mlyna.
  Zkuste se v techto dnech prihlasit na server do Liberce. Ja jsem to
zkousel nekolikrat, abych se NA VLASTNI OCI (sorry TV NOVA ;-))
podival na ty inkriminovane "lepe' de^vy". Bohuzel, nikdy me nepustil
dal, protoze uz jsem byl jaksi navic, coz se mi PRED zahajenim teto
diskuze nikdy nestalo. Takze tohle je ta konfrontace v praxi.
P.S. Pro priznivce peknych divek mam jeden tip : Na ftp.tuzvo.sk (az
donedavna tam byly celkem OK obrazky) jsem nasel odkaz na
ftp.elf.stuba.sk - /pub/image/Girls.
Mejte se.

|                    | e-mail : novotnyj at risc.upol.cz |
|  Mgr. NOVOTNY Jiri | phone  : CZ-68/5412382,5412762 |
|                    | fax    : CZ-68/5412899         |
|  Laboratory of Human Movement Studies               |
|  Faculty of Physical Education, Palacky University  |
|  tr. Miru 115, 771 40 Olomouc                       |
|  CZECH REPUBLIC                                     |