Hambate obrazky (was Re: Obrazky s klikou)

BRDECKA BRDECKA%dekan.sjf.stuba.sk at EARN.CVUT.CZ
Thu Mar 16 18:24:10 CET 1995

<R> >... no ja bych se tomu zase tak moc nesmal.
<R> >Vasniva diskuse na toto tema probehla v nevimjake skupine minuly rok.
<R> >Jde o to, ze podle zakona je jaksi nekompatibilni pornografie a mladez.
<R> >Tj. spojeni (Inet+porno) je neslucitelne s (Inet+mladez).
<R> >A ted jde o to, co je pro nas dulezitejsi - zda dame prednost pornu
<R> >a zamezime na Inet pristup mladym do 18 let anebo naopak.
<R> >Ja sam bych hlasoval pro tu druhou variantu.
<R> >
<R> >Petr Herman
<R>
<R> Tohle jsou velmi slozite otazky. Myslim, ze predevsim je treba nebyt
<R> "papezstejsi nez papez" --- necitim, ze by pornografie hrozila ovladnout
<R> Internet. Jen tak pro srovnani: pred par dny jsem pri navratu z fakulty
<R> nasel sve dve deti (10+13) sledovat  na Nove v 20:00 komedii s E.Murphym,
<R> ktera zacinala pseudonaturalni rycnou soulozi. Za teto situace se mi
<R> problemy spojene s pornografii v Internetu jevi zcela podruzne.
<R>
<R> Ales Cepek

Dik za podporu.

                           ************************************
                           |          Rudolf Brdecka          |
                           |        Strojnicka fakulta        |
                           |  SLOVENSKA TECHNICKA UNIVERZITA  |
                           |            BRATISLAVA            |
                           |  M y s l i   p o z i t i v n e ! |
Kdysi jsem videl docela peknou definici: Porno je, kdyz a) jsou dva (a vice),
b) jsou jiz spolu spojeni, c) a hlavne to je videt. Z toho plyne, ze na Inetu
moc k videni nejni, tedy to je zrejme jen erotika (a vzhledem k TV a casopisum
hodne mirna, spis tak pro mladez skolou povinnou).
P.S.: Vi tedy snad nekdo o necem jinem nez erotice???

Jarda Novak