Hambate obrazky (was Re: Obrazky s klikou)

Michael Macek XMACEK at cslab.felk.cvut.cz
Thu Mar 16 19:35:21 CET 1995

    > Kdysi jsem videl docela peknou definici: Porno je, kdyz a) jsou
dva (a vice),
> b) jsou jiz spolu spojeni, c) a hlavne to je videt. Z toho plyne, ze na Inetu
> moc k videni nejni, tedy to je zrejme jen erotika (a vzhledem k TV a casopisum
> hodne mirna, spis tak pro mladez skolou povinnou).
> P.S.: Vi tedy snad nekdo o necem jinem nez erotice???

Neda mi to a zapojim se taky do diskuse.
  Na P.S. odpovidam, ze vim. Staci se podivat do usenetu na
konference  alt.binaries.pictures.erotica.*
 Podle me je minimalne  50% tvrde porno. Ale to neni vsechno.  Pokud
nehlednete tez do alt.binaries.pictures.erotica.tasteless ( coz
NEDOPORUCUJI ! ), zpusobi to vestine  pravdepodobne zaludecni
nevolnost. V casopisu .NET popisuji tasteless jako pravdepodobne
nejhnusnejsi vec na celem Internetu.
  Pokud jste dostatecne otrli a chcete se presvedcit na vlastni
oci (a zaludek), tak zkuste
, kde je na nase pomery velmi rozsahly archiv vsech newsu.

A ted k otazce povolit nebo zakazat podobne newsy.
  Testeless bych jednoznacne ZAKAZAL a k ostatnim (porno) bych omezil
pristup pro mladsi 18 let. Tato myslenka je pravdepodobne neresitelna,
nebot by vyzadovala zmenu a sjednoceni legislativy vsech statu, do
kterych vede Internet - to je nerealne.

  A legislativni situaci u nas - nejsem pravnik, ale mam dojem, ze
exstuji trestne ciny jako ohrozovani mravni vychovy mladeze, ap.

                            Zdravi
                                  Michael Macek
                                  xmacek at cs.felk.cvut.cz