Hambate obrazky

XDOSTALM at cslab.felk.cvut.cz XDOSTALM at cslab.felk.cvut.cz
Thu Mar 16 19:42:48 CET 1995

Hej Lidi

Ja to tady uz nejakou tu dobu ctu o tech obrazcich z Liberce, nebo
vlastne odkud to je. Co jsem tak pochopij, maji (mozna) vcelku
zajimavy obsah. Rad bych to posoudil a asi nejsem sam. Ale kde je
najit ??? Byl bych vdecny za nejakou tu adresu na onen server. co
vsichni povidaj, tak je velice znamy. Ale ja jsem docela slusny
ignorant cehokoliv, a tak jsem byl linej si to zapsat (nebo
zapamatovat, ale to je strasne namahavy).
    Ale abych taky neco prispel. Internet je SLUSNA vec. Ale slusna
ve smyslu velka. Neco jako slusne velka, ale zkracene. Nema cenu se
tomu uhybat. Je to vsude. Co si budeme povidat. V televizi, v
novinach, na plakatech, na zdech, doma , venku ..... a na internetu.

                                                By and Thanks

                                                       Doda