Hambate obrazky (was Re: Obrazky s klikou)

Vladimir Lieberzeit lieber at cs.felk.cvut.cz
Fri Mar 17 09:00:53 CET 1995

>Diky, utopisto Mike.
>Ja tu vidim jeste 3.reseni: nechat se konfrontovat s tou tvrdou realitou
>a pokusit se v ni cestne obstat. Tj. na tu konfrontaci se predem pripravit
>a necekat, kdyz mi saha bahno teprve po kotniky, az v tom budeme vsichni
>az po usi
>
>        Petr H.

Mel bych jeste jedno mozne reseni: Nechat Internet, zustat v nem a povolit
sem i komercni pristup. *V RAMCI* Internetu vytvorit virtualni podsit -
programove prostredky pro neco takoveho by ani nebyly prilis slozite.
A tuto virtualni sit vyuzivat pro "good boys". Problem by byl spise
administrativni - u takovehoto typu site by musela existovat nejaka
autorita, ktera by urcovala, kdo do ni smi (nebo spise - kdo do ni
nesmi); a pouzitelne reseni tohoto problemu nevidim. Rozhodne by nemelo jit
ani o stanne pravo, ani o nejakou zdlouhavou a komplikovanou proceduru.

Vlada Lieberzeit

| Ing. Vladimir Lieberzeit              | "Violence is the last refuge |
| LIEBER at CS.FELK.CVUT.CZ                |  of the incompetent."        |
| Department of Computer Science, FEL   |                              |
| Czech Institute of Technology, Prague |                Salvor Hardin |