Hambate obrazky

Ludvik Urban GEOFLU at ACI.CVUT.CZ
Fri Mar 17 09:16:43 CET 1995

On Fri, 17 Mar 1995 08:49:23 MET-2DST Pavel Satrapa said:
>Jeste mne napadla jedna poznamka: zname rceni rika, ze "kazdy dobry skutek
>ma byt spravedlive potrestan". Sepsal jsem a zverejnil navod na obrazky s
>klikou do WWW a nejhmatatelnejsim dusledkem bude vseobecne rozsireni
>nesmyslu, ze v Liberci jsou k dispozici sproste obrazky. Pekne dekuji.

Ale ne, ja si myslim, ze tak zle to zase nebude.
Kdyby v kazdym  nasem meste byla parta nadsencu jako v Liberci,
bylo by sitovani mnohem dal.
S tim osocovanim je to tak: ja se pred nejakym casem
zastal studentu, co hraji mudy nebo dokonce chteji vyvijet
vlastni mudy a ziskal jsem tim nesmazatelny cejch mudisty,
ackoliv s mudy uz nemam nic spolecneho. :-)
Muj nazor je ten, ze bysme meli Internet nechat Internetem,
protoze se muze stat, ze zatimco my udelame komis
uslintanych dedku, kteri budou rozhodovat (hodne dlouho)
ktera ze to slecna muze vystavovati sve digitalni vnady,
budou nase deti jasat nad prolevanou krvi v sidlistnich
videohernach. Erotiku nechme stranou, ja osobne vidim
vetsi nebezpeci.