Sorry (was: hambate obrazky)

Petr Herman Petr.Herman at lfmotol.cuni.cz
Fri Mar 17 09:41:06 CET 1995

 > Jeste mne napadla jedna poznamka: zname rceni rika, ze "kazdy dobry skutek
> ma byt spravedlive potrestan". Sepsal jsem a zverejnil navod na obrazky s
> klikou do WWW a nejhmatatelnejsim dusledkem bude vseobecne rozsireni
> nesmyslu, ze v Liberci jsou k dispozici sproste obrazky. Pekne dekuji.
>
> Preji vsem pekny vikend
>
>  Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology

Ahoj Pavle,

	moc me to mrzi. Zacal jsi s "citlivymi obrazky", pak nekdo
poznamenal, ze ty "citlive obrazky" mu asociuji cosi jineho ...
... atd., az se z toho vyvinula diskuse o pornu.

Ale to uz je preci udel vetsiny takovych diskusi, ze nekdo necim
zacne a pak se to povidani rozviji uplne jinym smerem, nez bylo
puvodne iniciovano. A to mi nepripada zase tak jednoznacne spatne,
myslim, ze tak jde normalni zivot - nekde to zacne a pak se to
uz vselijak klikati podle momentalnich okolnosti.

	Reaguju proto, protoze citim urcitou spoluvinu na Tvych
neprijemnych dojmech z cele diskuse. Asi jsem malo zduraznil,
ze ve svych prispevcich uz nemluvim o zadnem vasem serveru, ale
ze mi jde o problem svinstva na Inetu vubec. Asi nebylo ode me
stastne toto tema, jez se rozvinulo puvodne z Tveho prispevku,
dal prizivovat.

	Psal jsem, ze mi nejde o zadne obrazky v Liberci, ze jsem
se sam na ne ani nekoukal. Liberecky server mam moc rad a chodim si
na nej pro uzitecnejsi veci, nez jsou obrazky slecen nebo obrazky
cehokoliv jineho.

	A tak at uz diskuse o pornu probiha jak chce, jsem presvedceny
o tom, ze 100% subskribentu netu vi o tom, ze v Liberci delate dobrou,
zodpovednou a uzitecnou praci a ze kdyby takove byly servery po celem
svete, tak i ta nase "pornologicka" diskuse bude bezpredmetna.

	Zacal jsem to psat jako privatni mail Tobe, ale nakonec
to poustim zpatky do diskuse jednak jako svou verejnou omluvu,
jednak bych aspon timhle malem vzdal hold vasi praci (kdyz uz nemam
po ruce nejaky milionek, kterym bych podporil vas liberecky server).

	Zdravi
		Petr Herman