Hambate obrazky

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Fri Mar 17 09:52:11 CET 1995

On Fri, 17 Mar 1995, Pavel Satrapa wrote:

> Jeste mne napadla jedna poznamka: zname rceni rika, ze "kazdy dobry skutek
> ma byt spravedlive potrestan". Sepsal jsem a zverejnil navod na obrazky s
> klikou do WWW a nejhmatatelnejsim dusledkem bude vseobecne rozsireni
> nesmyslu, ze v Liberci jsou k dispozici sproste obrazky. Pekne dekuji.

Skoda, ze nejsou, aspon by bylo proc.  :-))
Ba ne, ja myslim, ze Liberec je dost znamy jako dobry zdroj (sveho casu
jsem mu daval pednost pred VSE, protoze byl cerstvejsi a pristupnejsi,
tj. i z Prahy casto rychlejsi).
A treba se tam ti "navstevnici", kteri tam zabloudi nejprve kvuli
devcatum, porozhlednou a uvidi, jak se veci doopravdy maji a co je tam
k mani a ze slecny v plavkach tam nejsou zdaleka to hlavni.
Zmatek do toho vseho vnesli ti, kteri zacali v teto souvislosti psat
o slecnach bez plavek.

> Preji vsem pekny vikend

Taky tak

         Bohumil Chalupa, KFK MFF UK