Hambate obrazky (was Re: Obrazky s klikou)

Michael Macek XMACEK at cslab.felk.cvut.cz
Mon Mar 20 17:43:41 CET 1995

> Ale to je podle meho nazoru trochu jinak. Valna vetsina povidek nebo BBS na kterych se
> vyskytuji podobne obrazky ma v zahlavi napsano, ze vstup osobam mladsim 18ti let neni
> povolen. Podle mne by to mela byt nutna a postacujici podminka.
> Pokud nekdo vydava casopis s porno tematikou nebo vysila v televizi eroticky film, je
> povinnen ho takto oznacit.
Podud mate na mysli erotiku, tak s tim mohu souhlasit, ale na zminenem
news serveru zadne takove oznaceni nebylo. Ja jsem mel na mysli
konkretne skupinu tasteles, kde hovorit o pornografii by bylo velmi
velmi mirne. Me predchozi vyjadreni bylo asi prilis tvrde. On
zakaz zrejme nic neresi. Ale je treba respektovat platne zakony, ktere
se teto problematiky dotykaji. A to nezavisle na tom, zda s nimi
souhlasim nebo ne.

>Pokud rodice uznaji za vhodne, ze se jejich dite smi divat na
> ten film nebo mu koupi casopis, je uz to otazka jejich systemu vychovy.
Do jiste miry. Ale jak jsem napsal, pokud diteti povoli pristup k
pornografii, tak porusuje zakon.

> Existuje MNOHO lidi >18 (jako treba ja) kteri maji eroticke materialy radi, obrazky si
> radi stahnou, povidky prectou a podobne.

  Ja take.

> Ano, ale to se netyka napriklad vyroby a prodeje/pujcovani erotickych materialu. Pouze
> zpristupneni techto materialu nezletilym osobam. Pokud si tatinek pujci kazetu v pujcovne,
> je to OK. Pokud tu kazetu pusti detem, neni to OK, ale neni to problem pujcovny.

Ja mam jiny priklad : pokud dite bude chtit jit napr. na film
nepristupny do 18, tak ho tam nepusti ( mozna :-) ). Protoze pokud by
ho pustily, dostanou se do problemu.
Podle mne to neni problem jenom rodicu, ale cele spolecnosti.

     Zdravi
          Michael Macek