Hambate obrazky

Martin Rysanek rysanek at dcse.fee.vutbr.cz
Mon Mar 20 18:33:08 CET 1995

>   Jenomze to je prave problem Internetu, kde vetsinu techto archivu
> spravuji dobrovolnici. Ovsem pochybuji, ze by chteli take provozovat
> nejakou byrokarcii.
>   Ovsem najdou se i vyjimky, kteri tuto agendu provozuji, napr.
> freenet v USA.

Musim rict, ze mi tato diskuze pripadne celkove podivna a rad bych jen
doplnil kolegu Macka.

Neni mozne nic namitat proti tomu, ze na jistych serverech v CZ jsou
ulozeny nejake prisvlecene obrazky. Rozhodne nikterak nezabranime tomu,
aby Internet byl vyuzivan i k temto aktivitam jistych jednicu (i treba
<18). Pokud tito jedinci nenajdou zdroje u nas v CZ, zajiste pujdou za
temito zdroji kamkoliv do sveta a tim budou zatezovat linky ven z CZ.

Asi tezko nejak ovlivnime spolecnosti jako je PLAYBOY nebo PENTHOUSE,
aby nevystavovaly na Internetu svuj WWW a vubec ...

S pozdravem

Martin Rysanek

PS:
Mimochodem by me velice zajimalo, o kolik stoupl zajem o liberecky
server s "Hambatymi obrazky", po zahajeni teto diskuze.

Martin Rysanek                               E-mail:rysanek at dcse.fee.vutbr.cz
Technical University of Brno, FEI VUT Brno      Tel:    (+42-5)      7275-280
Dept. of Computing Science and Engineering              (+42-5)      7275-111
Bozetechova 2, Brno 612 66, Czech Republic      Fax:    (+42-5)   41 21 11 41