FTP

Lukas Kumpera XKUMPERA at cslab.felk.cvut.cz
Wed Mar 22 13:22:19 CET 1995

> FTP po mailu je libo ??? staci mailovat na ftpmail at ftp.vslib.cz maj
> tam jen co maj (prikazy normalni).
> jinak trickle nebo netserver.
>   Arn

Pomoci teto sluzby se lze spojit s libovolnym (!) pocitacem na svete
(v Internetu samozrejme). Staci si akorat zaslat mail s obsahem "HELP"
a tam by se clovek dozvedel, ze open ma nasledujici syntaxi
(priblizne):

OPEN <SITE> <USER>   ... site - default: ftp.vslib.cz
                     ... user - default: anonymous

Cili z toho plyne, ze ne pouze s libereckym serverem, ale s
libovolnym serverem se da spojit.
Podrobnejsi info jsou v help.

Sitovani zdar !

                                           Lukas Kumpera