Problemy se stabilitou PC

Jan Zamostny Zamostny.VT3 at Lili.pef.zcu.cz
Wed Mar 22 13:34:57 CET 1995

> Datum odeslani: Thu, 9 Mar 1995 14:38:44 MET-2DST
> Odpoved na:     net at cs.felk.cvut.cz
> Od:             "Jaroslav Biolek" <biolek at ro.vutbr.cz>
> Komu:           csinfo-l at earn.cvut.cz, janto at microsoft.com
> Vec:            Problemy se stabilitou PC
> Kopie pro:      net at cs.felk.cvut.cz

> Vazeni kolegove,
> obracim se na Vas s timto problemem nedavno  se muj pritel stal vlastnikem
> noveho PC . Sestava je nasledujici:
>  - CPU AMD DX2/80 MHz
>  - board SOYO 486DX2  PCI 256kB cache L2
>  - video VGA PCI 1MB  ALI- 2301b
> [...]

Takze:
Je to k nevire, ale mam postavene neco hodne podobneho:
AMD486DX40
MB Abit 4PQZ (VIP)
Hercules Stingray (taky ALG2301)
IDE Soyo QuickCMD (device=cmd640x.sys)
4MB RAM

Taky jsem mel straslive problemy:
1) Windows tuhly protoze se CMD640X.386 tvrde nesnasel s DPMS.EXE,
ktery je u Stacker4.0. Tudiz jsem z CONFIGu DPMS vyhodil, a bylo to v
pohode.
2) Graficka karta (respektive jeji ovladace) zase nemaji radi CESKE
Windows. Konkretne GDI.EXE. Takze kdyz se do ceskych Win hodi GDI.EXE
z americkych, slape to! Ale  potom, nevim proc, zase nejdou pouzivat
nektera ceska pisma.

        Doufam, ze jsem alespon trochu pomohl
                            Jan Zamostny
                            zamostny.vt3 at lili.pef.zcu.cz

P.S. Kdybyste vedel, jak na ta ceska pisma, pomoc bych vrele uvital.