Dalsi dotaz na news

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Mon Mar 27 10:13:44 CEST 1995

>2. Ze ktereho serveru se predpoklada, ze bych mel news sosat? Podle seznamu
>zdroju CESNETu jsem vyzkousel vsechny, ktere nabizeji full set. Neodmitl mi
>pouze liberecky server (ktery v soucasnosti pouzivam, coz je ale nesmyslne)
>a parkrat aci.cvut.cz. To mi ale taky parkrat reklo, ze ma co delat s
>tahanim news zvenku a nebavilo se se mnou. U ostatnich bud nemam permission
>to talk nebo maji subset (jak zjistim jaky???). Co s tim?

Na mnohe news servery lze pristupovat pres gopher. Ma to casto tu vyhodu,
ze lze hledat prispevky podle klicovych slov prostredky vzdaleneho serveru.
Co jsem zjistil jsem umistil do
   http://www.cvut.cz/cesnet/resources/news.htm ,
takze muzete pouzit Vaseho WWW klienta k pristupu na tyto gophery.

Je to soucast HTML dokumentu "Zdroje CESnetu", ktery vznikl prepracovanim a
doplnenim "Prehledu zdroju CESnetu". V umyslu ho mam oznamit do sveta az bude
hotov, tj. dnes vecer nebo zitra.

Jinak news.faf.cuni.cz by Vas nemel odmitnout. Ma dostatecne rychlou odezvu,
bezi na Windows NT Serveru.

S pozdravem,

Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko