adresy statov

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Tue May 2 10:05:18 CEST 1995

On Fri, 28 Apr 1995, Rudolf BRDECKA wrote:

> Date: Fri, 28 Apr 1995 20:15:11 MET-2DST
> From: Rudolf BRDECKA <brdecka at dekan.sjf.stuba.sk>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: adresy statov
>
> Posle mi niekto "adresar" statov podla koncovej adresy.
> Checel by som zistit z adresy, kde ma odosielatel konto.
> Teraz by mi stacilo dekodovat:
> -ca (Kanada?)
ano
> -com
> -gov

domeny, ktere nepatri nejakemu statu (i kdyz je to temer vsechno USA),
stejne jako edu, net, org

> -uk

UK - United Kingdom (Spojene kralovstvi Velke Britanie a Severniho Irska :-))
> -au (asi Rakusko)
NE!!!!! Australie! Rakousko je at!
> -edu
> -fr (ze by Francuzsko?)
ano
> -net
> -org
> -z

K te Australii jeste poznamku: nevim jak ted, ale pred dvema roky byla
jedina linka do Australie, a to z USA. Jdete-li tedy do Australie, je to
urcite horsi, nez USA (treba pro nejake ftp).

Bohumil Michal					e-mail: michal at fee.vutbr.cz