Good Times (sireni viru)

Jan Schmidt schmidt at cs.felk.cvut.cz
Tue May 2 19:07:19 CEST 1995

> Pomlouvani IBM a Bitnetu, ktere patri k me davne  minulosti, mne trochu
> mrzi.

Pokud to nekoho mrzi, omlouvam se. Dotycne systemy take patri k me minulosti,
ale nezanechaly ve me prilis pekne vzpominky. Nechci nic pomlouvat,
jen se ve me probudily davne desy.

> Mail software, ktery podporuje MIME (tedy ne na IBM mainframech), neni
> uplne bezpecny, protoze MIME rozeznava take obsahovy typ (Content-Type)
> "application", pri kterem obsah mailu slouzi jako vstupni data pro ruzne
> aplikace, napr. interpretor pro PostScript. RFC 1341 popisuje, co vse
> muze takove "cteni" PostScriptu natropit, hruzou z toho vstavaji vlasy.

To je, myslim, nejrelevantnejsi kus celeto toho poplschu. Uz jste
videli klavesnicovy driver v Postscriptu? Ja ano (a nebylo to na IBM).
Jenze v MIME alespon je konfigurace, kde se da Postscript "ustrihnout".

Jan Schmidt