Srovnani NETSCAPE a MOSAIC pro MS Windows

Pavel Formanek pavel at bivoj.it.cas.cz
Wed May 3 12:33:25 CEST 1995

>Davam svuj hlas take Netscape.
>

>        Radek Vybiral
>E-mail: Radek.Vybiral at vsb.cz

 Pkud jsem zkousel Mosaic ve verzich 2.0 alpha x, potom byl Netscape opravdu
rychlejsi a spolehlivejsi. Potom jsem ale mel moznost vyzkouset Mosaic
2.0 beta 2 v systemu Windows95 a v teto kombinaci musim dat jednicku Mosaicu!
Je to rychle, spolehlive a zobrazeni vynikajici. Jenom to ma jednu chybu o ktere
ale autori vedi. Ve windows95 vznikaji chyby pri scrolovani dokumentu.

  Pavel Formanek                 Institute of
                                 Thermomechanics, CAS
 E-mail: pavel at bivoj.it.cas.cz   Dolejskova 5
  Phone: +42-2-6605 3892         182 00  Praha 8
    Fax: +42-2-858 4695          Czech Republic