Pomoooc. OneHalf!!!!

RADEK STRNAD radek.strnad at vscht.cz
Wed May 3 13:30:09 CEST 1995

> 	Hi friends!
>
> Mam napadnuty jeden pocitac (MS-DOS 6 doublovany disk) OneHalfom.
> Poradte mi prosim ako ho odstranit. Problem je prave DoubleSpace.
> Je to velmi velmi dolezite, lebo mam pocit, ze zalohovane data nie su v
> poriadku.
>
> Je to velmi strasne surne a dolezite. Dakujem za kazdu pomoc pripadne
> kontakt na niekoho kto mi na moc % kvalifikovane poradi.
>
> 						Peter Jasek

Pred casem jsem mel take napadnuty pocitac s MS DOSem 6.0 + STACKER 4.0.
Pouzil jsem na nej program ONEHALF.EXE, ktery ho odstranil ze vsech souboru
a dekodoval disk. Pocitac pouzivam a vse se zda OK. Pred casem probehla v
konferenci diskuze o tomto viru.
V BAJTu (tusim 2/95) byl clanek o virech typu stealh. Autor ma pry
zkusenosti s tim, ze staci pri aktivnim viru vse zkopirovat na jiny disk
(napr po siti). Potom zavest system z ciste diskety, smazat vsechny nakazene
soubory (preformatovat disk) + MBR. Potom vse zkopirovat zpet. Vir pry
zmizi.
Pozor, mel jsem jiste problemy u odvirovavani pocitacu s MS DOSem 5.0 z
Nemecka.
Doufam, ze to aspon trochu pomuze
				Radek Strnad

Ing. Radek Strnad