novell - internet uucp ?

Petr Rehor REHO at decros.cz
Wed May 3 14:06:52 CEST 1995

> Nejlepe se mi osvedcil Mercury od Davida Harrise (autor PMailu). Jde
> o NLM na server 3.11/3.12. Je to freeware k mani na zarcadle PMailu.
> Dalsi alternativou je Charon (ale doporucuji spise Mercuryho).
>
> Dalsi alternativa -> Novy PMail do woken (verze 2.0b) ma uz svuj
> vlastni TCP/IP agent. Je to horka novinka (5 dni).  K mani je taktez na zrcadle.

Mercury i WinPmail pouzivaji SMTP a vyzaduji IP konektivitu.

Pro spojeni PMailu a UUCP je mozne pouzit freeware UUPC
(implementace UUCP pro DOS, Windows, Windows NT, OS/2) nebo
shareware Waffle (Unix-like BBSka). Pokud mate NetWor 4.1 muzete
zkusit pouzit i MHS/UUCP Gateway (UGATE) od The Hungry Project
(shareware za $200 ale pro skoly mozna zasarmo) spolu s MHS ktere je
v NW 4.1.

My pouzivame nasledujici konfiguraci:

- PMail konfigurovany pro podporu Mercury do Spool adresare.
- Muj programek, ktery vybere maily ze Spool adresare a zavola rmail
- Waffle rmail, uuxqt a FXUUCICO pro spojeni UUCP po kumutovane lince
s uzlem Internetu
- Muj programek, ktery je volan z rmailu a dorucuje maily do PMailu a
posle broadcast o prijate zprave.

Chodi nam to jiz rok k plne spokojenosti. K reseni s predavanim zprav
pres Spool adresar jsme dosli po problemech, kdy PMail primo volal
rmail na doruceni zpravy na stanicich s mensim mnozstvim pameti.
rmail a uuxqt by slo zahrnout do udelatkovych programku a
stacilo FXUUCICO (ktere je freeware) bez Waffle (ktera je shareware).
Zatim jsem k tomu nemel dostatek moralnich sil.

Taky je mozne nakonfigurovat PMail tak, ze vola primo rmail a ze nove
zpravy najde v adresarich od UUCP (UUPC, Waffle). Jsou zde ale dilci
potize (pro nedostatku pameti je pri odeslani zpravy z PMailu zprava
ztracena a nikdo se to nedozvi, pokud dojde jednomu cloveku vice
mailu najednou jsou spojeny do jednoho souboru).

Petr Rehor   (rehor at decros.cz)