Pomoooc. OneHalf!!!!

Jiri Demel demel at fsv.cvut.cz
Wed May 3 15:49:11 CEST 1995

> V BAJTu (tusim 2/95) byl clanek o virech typu stealh. Autor ma pry
> zkusenosti s tim, ze staci pri aktivnim viru vse zkopirovat na jiny disk
> (napr po siti). Potom zavest system z ciste diskety, smazat vsechny nakazene
> soubory (preformatovat disk) + MBR. Potom vse zkopirovat zpet. Vir pry
> zmizi.

Tomu moc neverim.  Podle mych zkusenosti, je-li OneHalf aktivni,
nakazi program i pri pouhem kopirovani. Konkretne jsem kopiroval
ze sitoveho disku (NW3.11) na disketu. Original zustal OK, kopie
na diskete byla nakazena.
Jinak receno:  popsany zpusob lze jiste pouzit k zachrane zakodovanych
dat, ale programy bych si takhle naopak vsechny nakazil.

Zdravi
                                Jiri Demel
                                Stavebni fakulta CVUT