FW: Returned mail: unknown mailer error 101

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Wed May 3 16:05:45 CEST 1995

> Nevite nekdo v cem je problem ? S ...mail602.cz se mi to obcas stava.
> Diky.

> L.Rudisar

>  ----------
> From: MAILER-DAEMON
> To: rudisar
> Subject: Returned mail: unknown mailer error 101
> Date: 3. May 1995 14:35odp.

>    ----- Transcript of session follows -----
> bad system name: van602
> uux failed. code 101
> 554 <van602!tomas_petrzilka at geodpha.mail602.cz>... unknown mailer error 101

Nejen s mail602, kombinace UUCP a SMTP mi nechodi dusledne.
Uz jsem se na to v tehle konferenci ptal, ale nedozvedel jsem se vic,
nez ze by to chodit melo. Pokud se nepletu, jde u vas taky o sendmail
pod Ultrixem. Vyzvidal jsem u Vladi Horaka, ale ani s jeho pomoci se mi
to zatim nepodarilo odstranit.
Je tam nejaka zrada, ze skoci po tom prvnim jmenu a ignoruje @.
Pritom by pry mel mit SMTP prioritu, nebo se pletu?
Muzete k tomu nekdo neco rict?
Postmasterove Ultrixovych Sendmailu (a ze jich musi byt spousty),
muzete vyzkouset, jestli u vas chodi odeslani na adresu tohoto typu?
Mozna je to obecnejsi problem, jde to vubec nekomu?
Muzete cvicne pouzit nasledujici dopis.