FW: Returned mail: unknown mailer error 101

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Thu May 4 12:37:25 CEST 1995

> Vase konfigurace mailu pak striktne predpoklada, ze existuji pouze
> primo pripojene uucp pocitace, coz v tomto pripade neni pravda. Jsou
> 2 moznosti -
> 	1) pouzivat pouze domenovou adresu.
> 	2) opravit si konfiguraci sendmailu tak, aby veskery uucp
> 	   provoz forwardovala na pocitac s kompletnim routingem
> 	   UUCP. U nas je to bb-prg.eunet.cz.

Moc by me zajimalo jak konkretne nakonfigurovat sendmail.

Oprava c.1. asi neprichazi v uvahu, protoze tenhle problem
vznika pri reply na postu ze stroje, ktery svou odchozi adresu
prezentuje zminenym zpusobem.
Mozna by to pripadalo v uvahu konkretne u mail602, kde by jiste
mohli pri trose dobre vule zaridit prepis odchozich adres klientu,
aliasy pravdepodobne na stroji mail602.cz nastaveny maji, protoze
adresa adr-klienta at mail602.cz funguje.
Nam ale chodi bezne posta jak z vychodu, tak ze zapadu
(mozna i z jihu a severu), kde jsou bezne mnohem delsi uplne UUCP
cesty. Nevim, jestli je pripustne a mozne takovou adresu jednoznacne
prevest na "domenovou". (coz chapu jako PRVNI-JMENO-Z-UUCP-CESTY at domena).
Ptal jsem se pred casem prave na tohle, ale odpoved jsem nedostal!

ad 2. Kdo ma prosim vas nastaveny sendmail tak, ze mu funguji takove adresy,
(napr. testovaci zprava, kterou jsem posilal v minulem prispevku)
ozvete se mi, nechce se mi to vymyslet.

Dekuji

Martin Postulka