Dodrzujte prosim Subject

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Thu May 4 15:04:18 CEST 1995

Kolegove & kolegyne!

Z posledniho vyvoje v teto konferenci soudim, ze nastal cas pripomenout
vyznam polozky "Subject" v hlavicce E-dopisu. Mela by strucne
charakterizovat, o co v dotycnem dopise jde, coz v posledni dobe pro radu
zdejsich dopisu bohuzel neplati. Vubec se mi nelibi, ze pod hlavickou "Re:
zmena vlastnika souboru" se odehrava diskuse o konferenci pro NetWare a
pod hlavickou "Re: Srovnani NETSCAPE a MOSAIC" najdu otevreny dopis panu
Zajickovi. Byl bych velice nerad, kdyby tuto konferenci potkal stejny osud
jako CSINFO-L, kde se pod hlavickou "Re: Virtualni kosmonatika (was Opekani
precliku v Cechach a na Morave)" vedou sahodlouhe diskuse, zda jsou hezci
cernovlasky nebo blondynky. V takove konferenci se totiz neda orientovat,
coz je duvod, proc jsem se treba ja z CSINFO-L odhlasil.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-329-374           Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-27397             Czech Republic