skoncime so zbytocnostami

Miroslav Wagner WAMBI at barbie.die.fmph.uniba.sk
Fri May 5 16:47:34 CEST 1995

..bry den (popripade vecer)

> mam dojem, ze uz bolo zbytocnych reci. Prestante uz reagovat na to, ze ci sa
> tu keca o novelli a kde su konferencie o novelli. Toto je konferencia o
> Unixe, takze vsetko co sa netyka unix-u sem nepatri. Cize ak chce niekto
> nieco o novelli, tak nech pise do prislusnej konferencie.
> Za posledne dni chodia maily , ktore sa tejto konferencie netykaju.

Ja si taktiez myslim, ze to zacina byt trapne v tejto konferencii s
tym, ze sa tu ludia hadaju ci je to konferencia o Novelli alebo
Unixe, ciastocne sa ospravedlnujem, lebo som do toho taktiez ja
nevhodne zabrdol (s tym vytvorenim konferencie NOVELL-L - inac o
vytvoreni tejto konferencie som uz rozmyslal skuor, lebo sa mi
podobnu nepodarilo najst a nie prave kuoli predchadzajucim
prispevkom, vtedy som tym chcel totiz dostat z tejto konferencie cast,
kde sa jedna o NOVELLi, jednak aby sa tu prave neviedla dlha zbytocna
diskusia o tom, ci sem NOVELL patri alebo nie a jednak preto aby sa
nebola tato diskusna cast taka prilis vseobecna ako sa tvari - proste
som od tejto konferencie ocakaval trosku ine prispevky.

Ludia zastavme teraz tieto spory (uz nikdy ziaden svar :-) ) a
podme na celu vec od znova. Myslim, ze najlepsie by bolo povedat STOP
tato konferencia je o sieti INTERNET (prosim neposielajte znova vypis
presneho popisu, ktory sa posiela po prikaze LIST) a ak vas zaujimaju
podrobnejsie NOVELL prihlaste sa na prislusnu konferenciu, ak UNIX
tak podobne, to iste pre OS/2, ... Bavme sa tu iba o INTERNETE a o
jeho prostriedkoch, sluzbach, problemoch, ... Teda nie o dielcich
podsystemoch (nepredstavujte si pod pojmom INTERNET prave system UNIX
aj ked s nim suvisi, tak ako aj ine sietove systemy VAX VMS, ...
vsetci by si mohli narokovat tuto diskusiu tak ako UNIXaci, to by
mohlo potom velice zle dopadnut, preto prosim skoncme tuto diskusiu a
bavme sa na temu co je nove na Inete, kde muozem najst to a to (na
sieti) a podobne.
Prosim nechytajte ma za slovicka, lebo sa to potom nikdy neskonci a
mouze to skoncit tak, ze sa vsetci odhlasia, lebo denne bude chodit
30 a viac mailov, ze tato diskusia je o tom a nie o tom. To nikam
neduojde. Ak sa raz niekto sekne a hodi sem prispevok, ktory sem
nepatri, tak staci ak sa taktne (max. jednym, dvoma mailami) naznaci,
ze to sem nepatri a odporuci sa aby sa obratil inde (naj-idealnejsie
je otpovedat priamo na dotycneho adresu a nie hned hromadne do
konferencie) a taktiez mu hned nemusite nadavat, ze co to robi za
hluposti a podobne. Majme sa radi (NIE majte ma radi) ludia.

                    dakujem za pochopenie.

                                            MW

 Miroslav Wagner, Student of Informatics, Network Administrator
 Faculty of Math. and Physics, Comenius University, Bratislava
 URL     :  http://pascal.fmph.uniba.sk/~2wagner/
 E-mail  :  wagner at st.fmph.uniba.sk