Osud konference+navrh

Michael Macek xmacek at cslab.felk.cvut.cz
Sun May 7 20:55:09 CEST 1995

On Fri, 5 May 1995 08:49:02 MET-2DST,
Jiri Kvarda  <kvarda at vc.cvut.cz> wrote:

>Mam ten dojem, ze pote co xmacek at cs.felk.cvut.cz (Michael Macek) uvedl tuto
>konferenci v podstate jako priklad jak se prihlasit do e-mail konference v
>PC Worldu 5/95, str. 38-39, ceka tuto konferenci prave neprijemny utok tohoto
>druhu. Posledni dotazy na vypalovani CD-ROM, Novell, instalaci OS/2 tomu
>napovidaji.

Vsem kterych se to dotklo se omlouvam. Opravdu to nebylo chytre.
Ale podivejte se na to z druhe strany - pokud bych zverejnil jak se
prihlasit do nejake jine konference, kamenovali by me misto Vas oni.
Ted me napadlo ( trochu pozde :-) ), ze jsem mel spolu s touto konferenci
zverejnit v PCW neco jako "pravidla slusnosti", obdobu rules ve fidu.
Otazkou je, zda by to neco zmenilo.

  Pravdou je, ze tech prispevku netykajicich se tematu je velke mnozstvi.
Reseni nevidim v moderovani, protoze tezko se najde clovek, ktery by to
delal ( nebo snad ano ? ).
  Mozna ze jistym "moralnim" apelem by byl periodicky, myslim tak
jednou mesicne seznam pravidel jak se v teto konferenci chovat.
Pripadne by mohl byt zasilan novym ucatnikum teto konf. po prihlaseni.
( jak navrhuje Martin.Postulka at cerge.cuni.cz )

  Ale chtelo by to zpracovat nejaky navrh toho textu

Zde predkladam prvni verzi. Pokud se tento navrh nejak dopracuje,
bylo by mozne o nem udelat hlasovani - jak byva zvykem v usenetu.

NAVRH:
Pravidla konference net
Tyto pravidla jsou pouze doporucenim pro ucastniky konference. Budete-li se
jimi ridit, usetrite cas nejen sobe, ale i ostatnim.
Konference net je zrizovatelem definovana jako :
          Konference o pouzivani site typu Internet
- Dodrzujte prosim tema konference. Off-topic prispevky sice mohou byt
  zajimave, ale patri jinam.
- Pokud se vyskytne off-topic dotaz, prosim NEodpovidejte na nej
  prostrednictvim teto konference.
- V prispevcich uvadejte strucny a vystizny SUBJECT pro usnadneni
  orientace ostatnich.

- Prispevky se zasilaji na adresu net at cs.felk.cvut.cz
- Prikazy listservu na adresu listserv at cs.felk.cvut.cz

Nic vic me zrovna nenapada a proto ocekavam vase komentare. Mozna by bylo
dobre doplnit jeste nejaky rozsahlejsi help pro zacatecniky.

               Zdravi
                      Michael Macek
                      KP FEL CVUT PRAHA