Kde najit na Inetu SB+CB

Tomas HRDY markbbdo at ms.anet.cz
Tue May 9 13:27:52 CEST 1995

>Zkousel jsem Parkera i Archie a nic. Vim ze existuje
>"Ham Radio BBS" ale to neni v Praze a nechce se mi platit
>telefonni poplatky za to abych zjistil, ze tam treba nic pro
>me neni.

Nemohl byste mi poslat cislo na tu BBS ?
Pokud Vas to zajima, existuje klub packet radia. Je to neco jako modemovani
s BBS, ale bezdratove. Clovek na to ale musi mit koncesi.
Tomas HRDY                                      MARK/BBDO
email: markbbdo at markbbdo.anet.cz                Tomas HRDY
phone: 42-2-231 32 30                           Klimentska 30
fax  : 42-2-2481 0904                           110 15 Praha 1
                                                Czech Republic