Adresy komercnich FTP serveru

Hatschbach Petr k221 HATSCHBA at fsid.cvut.cz
Tue May 9 14:34:58 CEST 1995

Dobry den !

    Pred casem jsem zjistil, ze existuji FTP servery firem Microsoft
(ftp.microsoft.com), Borland (ftp.borland.com) a dalsich. Toto se mi
hodilo, kdyz jsem nedavno shanel packet driver pro sitovou kartu SMC.
Jen tak na blind jsem zkusil ftp.smc.com a ono to fungovalo a
driver jsem tam nasel.
    Bohuzel podobne stesti jsem nemel nyni, kdyz shanim tiskovy
driver pro tiskarnu Star LS-5 pro Wordperfect 5.1 - ftp.star.com
zrejme neexistuje.
    Mel bych tedy dotaz, jestli existuje seznam komercnich FTP
serveru - neco podobneho nasemu cesnet.rsc.
    Predem dekuji!

    Petr Hatschbach
    CVUT fakulta strojni K221
    Technicka 4, 166 07 Praha 6