Kde najit na Inetu SB+CB

Petr Rehor REHO at decros.cz
Tue May 9 16:35:12 CEST 1995

> Mam dve elektronicka zarizeni ( pocitac a radiostanici CB )
> a rikam si, ze by nebylo spatne je nejak propojit. Proto
> patram po veskerem pouzitelnem softwaru. Zatim jsem nasel
> jen toto:
>
> 1) na Simtelu programek HAMCOM -funguje dobre ale je pomaly
> 2) na Simtelu programek DTMF -rozpoznava DTMF pres blastra-
>             -nejak mi to moc nefungovalo
>
> Zkousel jsem Parkera i Archie a nic. Vim ze existuje
> "Ham Radio BBS" ale to neni v Praze a nechce se mi platit
> telefonni poplatky za to abych zjistil, ze tam treba nic pro
> me neni.

Hledejte balik KA9Q. Parker vam urcite pomuze. Je to balik TCP/IP pro
PC vyvinuty radioamatery a umoznuje vstup do Packet Radio provozu.
Musite mit specialni modem pro radiostanice (poptejte se v mistnim
radioklubu, nebo vam dam kontakt na lidi ktery ho vyrabeli) a
radiostanici pro pasmo 145 MHz (max. 2400 Bd) nebo 470 MHz (max. 9600
Bd) a radioamaterske opravneni alespon tridy D.

Na CB (27 MHz) _NENI_ povoleno provozovat datove spoje. Pokud vas to
zajima pro komercni pouziti, je mozne si pronajmout kmitocet v pasmu
160 nebo 470 MHz a pak uz je to stejne.

Petr Rehor   (rehor at decros.cz)