Oprava Was: Kde najit na Inetu SB+CB

David Brousil xbrod02 at vse.cz
Wed May 10 08:49:26 CEST 1995

In article <199505091435.QAA00307 at ns.felk.cvut.cz> you write:

>Hledejte balik KA9Q. Parker vam urcite pomuze. Je to balik TCP/IP pro
>PC vyvinuty radioamatery a umoznuje vstup do Packet Radio provozu.
>Na CB (27 MHz) _NENI_ povoleno provozovat datove spoje. Pokud vas to
>zajima pro komercni pouziti, je mozne si pronajmout kmitocet v pasmu
>160 nebo 470 MHz a pak uz je to stejne.

Omlouvam se, ze jsem se nejasne vyjadril. Zajima me JAKEKOLIV propojeni
PC a CB!!! Ne Packet, ne 2metr. Ani datovy prenos. Uvedu jednoduchy
vysvetlujici priklad:
	Prijizdim domu z dlouhe cesty. Je horko. Asi 20 min pred
dojezdem domu zapipam radiostanici DTMF kod, pocitac ho dekoduje
a zapne mi lednicku, ve ktere se mi vychladi pivo.

	Takze znovu opakuji, patram po jakemkoliv softwaru na
propojeni PC+CB.
M                                  David Brousil

                                    xbrod02 at vse.cz