WWW page maker & WWW PCserver?

Pavel Formanek pavel at bivoj.it.cas.cz
Wed May 10 12:18:16 CEST 1995

>Mam prosbicku,
>
>vedla se tady rozsahla debata, jestli je lepsi Netscape or Mosaic WWW
>browser, ale me by zajimalo jestli taky (a kdyz ano, tak kde) existuje
>WWWserver fugujici pod DOS nebo Windows, NT?
Pod windows existuje nekolik http serveru ( ftp archivy CICA, SITEL-WIN
v directory winsock)
pod windows NT chodi shareware https (podivejte se na http://emwac.faf.cuni.cz)

>A jake existuji (a jake snimi mate zkusenosti) nastroje na tvorbu
>HTML dokumentu?
>Mam namysli predevsim shareware produkty (a jim podobne).

Dobry je napriklad HOTMETAL, lze pouzit i konvertory s makry pro
Amipro, nebo Word. (konvertor pro Amipro mi ale nedovolil cestinu.
Word jsem nezkousel.) Vse lze opet najit ve zminenych archivech,
napr. na ftp.vse.cz, nebo ftp.vslib.cz.

  Pavel Formanek                 Institute of
                                 Thermomechanics, CAS
 E-mail: pavel at bivoj.it.cas.cz   Dolejskova 5
  Phone: +42-2-6605 3892         182 00  Praha 8
    Fax: +42-2-858 4695          Czech Republic