NFS client for Windows 3.x with Winsock (MS TCP/IP 32)

Robert Hanzlik robi at pepa.feld.cvut.cz
Wed May 10 17:40:31 CEST 1995

Hi!

> Prosim Vas nevite nekdo o nejakem SW volne siritelnem nebo za mirnou
> cenu ktery by slouzil jako
>
> NFS client for Windows 3.x (95) with Winsock (MS TCP/IP 32)
> ???

No pokud jsem tak koukal, tak by mohl vyhovovat XFS - je to shareware a
nalezt se to da napr. na pub.vse.cz:/pub/msdos/simtel/nfs nebo tak podobne.
Je tam verze pro DOS i WINDOWS. Osobne mam zkusenosti s verzi pro DOS a plne
mi vyhovuje.
Bye
     Robi

Robert Hanzlik                             redaktor casopisu Elektronika
tel.: 02/366251-9 ext. 4365                e-mail : robi at pepa.feld.cvut.cz
FIDONET: 2:420/33.12