CoNet vs. CESNET vs. ?

Jan Korycan Jan.Korycan at axpsu.fpf.slu.cz
Fri May 12 19:41:42 CEST 1995

On Fri, 12 May 1995, Vaclava Rojikova wrote:

> Vim jen, ze CONET poskytuje zakaznikum pouze sluzbu mail. Po podrobnostech
> jsem nemela duvod patrat (nastesti;-).

  Firma CONET poksytuje svym klientum plnou konektivitu na Inet a take
  nevidim zadny duvod proc by tomu tak nemelo byt. Finta je ovsem v tom, ze
  nabidka CONETu je financne odstupnovana. Takze pokud nema zakaznik dost
  penez, nezbyva mu nic jineho, nez platit pouze mail. Jinak CONET
  pripojuje na EUNET, coz znamena rychlejsi linky, modernejsi hardware
  (routery) a v neposledni rade take vetsi spolehlivost. Udajne nejdelsi
  vypadek, ktery byl v EUNET-CZ trval neco kolem 35 minut. To je oproti
  CESNEKU, kde je zvykem, ze kdyz v patek odpoledne nekde neco zhavaruje,
  tak to jede nejdriv v pondeli rano, ponekud nezvykle.

						        Jan Korycan

                      *---------------------------------------------------*
                      | Jan KORYCAN                                       |
                      | Slezska univerzita v Opave, CR                    |
                      | E-majl: John at alfinka.fpf.slu.cz                   |
                      |                              tel.: 0653 - 454 262 |
                      | home  : Pod Cvilinem H/43    tel.: 0652 - 3639    |
                      |         794 01  Krnov                             |
                      | Tak dlouho se chodi se dzbanem pro vodu, az se    |
                      | SCO Open Desktop.                                 |