CoNet vs. CESNET vs. ?

Michael Macek xmacek at cslab.felk.cvut.cz
Fri May 12 21:59:02 CEST 1995

On Fri, 12 May 1995 20:58:28 MET-2DST,
Jan Prikryl  <prikryl at sgi.felk.cvut.cz> wrote:

>                                    ^^^^^^^^^^^^^^^
>Lokalni nebo i do sveta? Ja mel za to, ze vsechno chodi pro ceske
>paterni siti, jedno jestli je to univerzitni paket, cesnetovsky nebo
>conetovsky nebo ci...

   Pokud vim, tak ma Cesnet i Conet vlastni linky, a to jak v CR tak do
sveta. Mezi Cesnetem a Conetem existuje gateway.

  Nerekl bych, ze CONET ma rychlejsi linky, podle asi 3 mesice starych
informaci mel CONET jednu linku do zahranici o rychlosti 64kb/sec a Cesnet
mel linku do Amsterodamu ( 512kb/s ) a od Vidne ( asi 256kb/s ).

                Zdravi
                            Michael Macek