CoNet vs. CESNET vs. ?

Jaroslav Kucera kucera at handihlp.cz
Mon May 15 13:11:15 CEST 1995

Dobry den,

     dovolte mi poznamku k deleni uzivatelu na "komercni" a "akademicke":

     Jsme nestatni neziskova humanitarni organizace (obcanske sdruzeni),
ktera je z hlediska soucasnych pravidel CESNETu povazovana za komercni.
Radi bychom take svou troskou prispeli k informacnimu bohatstvi Internetu
a samozrejme z nej radi cerpali. Jako "komercni" vsak na to nemame.
Mame proto E-mail only a "piseme pri zdi".
A tak si kladu otazku: "Kdyz je CESNET financovan ze 'spolecneho
krajice' danovych poplatniku, muzeme si take ukousnout?"

     Osobne by se mi libilo, kdyby se CESNET otevrel komercnim
organizacim za podminky, ze do sve rezie priberou organizace naseho typu
a pomohou tak vytvorit pro nas dostupne ceny.

>From: Petr Rehor <REHO at decros.cz>
>
>Pevne verim, ze se nejasnosti kolem komercniho provozu vyjasni tak,
>abychom z toho my, uzivatele (akademicti i komercni), meli prospech,
>protoze si myslim, ze se navzajem potrebujeme.

     To si prejeme i my nekomercni uzivatele.

     S pozdravem

						J. Kucera

 |             Jaroslav KUCERA, System Administrator            |
 |    HANDIHELP - The Information System of Disabled Persons    |
 |    Karlinske namesti 12, Prague 8, 186 03, Czech Republic    |
 |    Tel: +42  2 24215915/245          Fax: +42  2 24219797    |
 |                 Internet: kucera at handihlp.cz                 |