CoNet vs. CESNET vs. ? - Mapka CESnetu

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Tue May 16 11:36:16 CEST 1995

>Trvale aktualizovana mapka topologie CESNETu (vcetne rychlosti a
>planovanych linek) je k dispozici na gopher.cesnet.cz/www.cesnet.cz v
>casti, venovane CESNETu. Jedno z moznych URL je
>    ftp://gopher.cesnet.cz/pub/cesnet/cesnet.ps

>Kdybyste cetl stranku CESNETu pekne poporadku a nepreskakoval, nemohl jste
>ji minout (je to jeden z prvnich odkazu na strance)  :-)

Zalezi na strategii prohledavani. Dal jsem si tu praci a cetl poporadku :-)))

Informational Texts on CESnet jsou BTW 2. polozka a v ni je vnoren inkriminovany
text se zavadejicim jmenem Cesnet today.

Musim se pana kolegy Rendy zastat, pred casem jsem postupoval stejnym stylem

1. CESnet today - skripeni zubu (duben 94 ?????)
2. CESnet topology - AHA!!

Vadi mi dve veci:
1. chybi mi jednoducha textova forma informacni tabulky o pripojenych uzlech,
   ze subjektivnich duvodu bych ji casto preferoval pred postscriptovou mapkou.
2. nektere gophery drzi odkaz na puvodni soubor a o mapce se nezminuji,
   dalo by se tvrdit, ze to je jejich chyba, ale ...
   V podstate to chapu jako chybu navrhu struktury, a neduslednost pri
   udrzbe, kdyz se neco jmenuje "today", asi to melo absahovat aktualni
   informace.

Jinak me samozrejme nejvic hreje u srdce, ze uceni z cizich omylu neboli
tolik jako z vlastnich. Drzim palce a preji hodne sily v dalsi praci.

Martin Postulka